Monday 25 May 2015

Farewell... and enjoy yourselves!

Right, guys... this is the end!

Thank you for getting into this and doing your blogs! 

For me, it was a very positive experience. I really had fun watching your videos and activities, as well as getting to know a little bit more about you through them sometimes :)

What about you? Did you like writing the blog or not? What did you like the most? Do you have any negative comment for it? Would you change anything?

Write a final post saying goodbye and writing your personal opinion! (PS: You can also add some funny icon of yourself, if you want to)




1 comment:

  1. Laura, soy el adrian rodriguez del pino, te digo quew tengo un pequeñoo problema con la publicación del piktochart y el dipity
    El piktochart lo hago todo bien, incluso estoy comentandolo con alexis y no sabemos como solucionarlo. El trabajo del dipity me ha funcionado hasta el final pero despues a la hora de publicarlo en el blog me ha dado error y no se ha guardado entonces quiero hacerlo en el tiki toki y asi almenos ponerte el link. Podrias acerme la media con solo los trabajos que tengo hechos? porque ha pasado una hora y media desde que supuestamente has dicho que ivas a mirar los blogs de la gente y nose que hacer

    ReplyDelete